Asta mi-s...

luni, 4 februarie 2013

Soarta omului

Soarta omului

 

Uneori, desi nu vrei
In viata-ti faci un temei
Si incerci sa faci ceva,
Sa schimbi lumea tu ai vrea.

Dar, zbatandu-te-n zadar
Soarta tie-ti joaca iar
Feste multe cu duiumul
Si te face sa-ncurci drumul.

Atunci, tu esti suparat,
Spui ca tot s-a terminat
Si-ntorc fila, crezand, poate
Ca nu mai poti da din coate

Poate, tu ai vrea sa mori
Fiindca, nu mai poti sa zbori
Pan’ la floarea cea frumoasa
Ce-ai zarit-o pe fereastra.

Oare-i bine ce-ai facut?
De ce totul te-a durut?
De ce nu poti sa-mplinesti
Visurile ce gandesti ?

Intrebari ce nu-ti dau pace ;
Nu-ntelegi, nu ai ce face ?
Visul pare-acum pierdut,
Doar o sansa tu ai vrut ?

Viata asta-i dureroasa
Si foarte rar bucuroasa.
Toti cei care te-nconjoara,
Pe toti inima-o sa-i doara.

Poate-acum va aparea
O stea ce va lumina
Frunta ta ingandurata
Si inima cea patata.

Apoi, iar vei suferi
Fiindca iarasi vei primi
Rani multiple pe la spate
Ce de viata iti sunt date.

6 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Se spune ca Dumnezeu nu da omului numai atat cat poate sa duca. Pentru oamenii puternici care au langa ei suflete pline de aceea iubire agape care se daruie necontenit, asta este o biencuvantare. Si eu imi pun des intrebari de genul: de ce se intampla astfel lucrurile si nu invers.... ce rol am eu aici pe acest pamant, calator fiind... dar toate sfarsesc cu acelasi raspuns pe care mi-l dau in sinea mea: candva, voi sti adevarul pe deplin. Acum cunosc lucrurile partial, atunci voi intelege totul. La timpul hotarat si doar daca sunt pregatita.
    Omul este fiinta care se roaga, la cineva, la ceva, depinde de fiecare. Toti alegem un model in viata, unii dintre noi l-au gasit, altii poate mai cauta, nemultumiti fiind de ceea ce au gasit. Eu cred cu tarie ca singurul model ideal este insusi Creatorul tau, al meu, al tuturor. El este Cel Dintai, Parinte, Frate, Ocrotitor si singurul in care gasesti tot adevarul!
    Fără Dumnezeu orice om ramane doar un biet animal rational si vorbitor, care vine de nicaieri si pleaca spre niciunde.
    Tine minte:
    "Nu v-a cuprins ispita care sa fi fost peste puterea omeneasca. Dar credincios este Dumnezeu; El nu va ingadui sa fiti pedepsiti mai mult decat puteti, ci o data cu ispita va aduce si scaparea din ea, ca sa puteti rabda" (1 Corinteni 10, 13).

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Titi Biholar,
    Va raspund pe aceasta cale, deoarece alta adresa de comunicare nu am gasit.... la cererea dumneavoastra de a posta poeziile mele pe pagina de Facebook care va apartine, va pot spune urmatoarele:
    - atunci cand doriti sa copiati sau sa reproduceti un text care are caracter personal si care este protejat prin drepturi de autor (conform prevederilor cuprinse în Legea privind drepturile de autor digitale) legal si corect ar fi sa inserati la subsolul textului reprodus in afara AUTORULUI si SURSA de unde provine (adresa mea blogspot - poeziicusuflet.blogspot.ro )
    - Multumesc ca v-au placut poeziile mele si ca doriti sa le faceti publice pe pagina d-vs de Facebook dar va rog respectuos sa postati la subsolul poeziei mele deja publicate, adresa mea de blog. In cazul in care acest lucru nu se intampla voi fi nevoita sa va rog sa o stergeti.

    RăspundețiȘtergere
  3. I drop a comment when I especially enjoy a post on a site or
    if I have something to add to the conversation. It is a result of the fire communicated in
    the post I browsed. And after this post "Soarta omului".

    I was actually moved enough to write a thought :-P I actually do have
    2 questions for you if it's okay. Could it be only me or do some of these comments appear like coming from brain dead people? :-P And, if you are posting at additional social sites, I'd like
    to follow anything new you have to post.
    Could you make a list the complete urls of your community sites like your twitter
    feed, Facebook page or linkedin profile?

    Also visit my web page :: more

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello there! I could have sworn I've visited your blog before but after going through some of the articles I realized it's new
    to me. Regardless, I'm definitely delighted I discovered it and I'll be book-marking it and checking back frequently!


    my web page ... more

    RăspundețiȘtergere
  5. I know this website presents quality based content and additional information, is there any other website which offers
    these data in quality?

    Here is my page - page next

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you for nice information. Please visit us: https://uhamka.ac.id/

    RăspundețiȘtergere